Review van de maand: september 2022
We krijgen superveel leuke reacties op onze producten. Daarom laten we in Blij met ZO onze gebruikers aan het woord. Deze week is dat Wouter Verkerk. Wouter is spreker, adviseur en trendwatcher. Hij kwam ZO tegen bij een restaurant.
“Het is een soort aanmaaklimonade voor schoonmaakmiddelen.”
“Ik zag bij restaurant Sinne dat de tafels werden schoongemaakt – dat alleen is al heerlijk om te zien – met een mooie fles schoonmaakmiddel met een prettige zachte verstuiver. Dus niet met een sopje, dat vind ik altijd zo goor, en ook niet met een grote fles Glassex waardoor de gasten een half uur geen wijn meer kunnen ruiken. Maar met een fles waarop stond: ZO Schoon.”
“Ik ging de volgende dag op zoek via Google, kwam uit bij ZO en bestelde meteen de hele lijn. Verpakking verrassend, werkwijze simpel en dus goed. Het is een soort aanmaaklimonade voor schoonmaakmiddelen. Heel efficiënt dus, want je vult zelf aan met water. Het werkt heel goed met glas, in de keuken, in je sanitair en natuurlijk voor je terrastafels. Ik ben enthousiast, bij restaurant Nobel zijn ze enthousiast en horecabedrijven zouden volgens mij niks anders meer moeten willen.”
Trendwatcher en adviseur
Wouter is horeca trendwatcher en adviseur van horecabedrijven in heel Nederland. Hij begeleidt horecaondernemers bij de (door)ontwikkeling van hun concept. Dan moet je denken aan nieuwe gerechten op de menukaart, aanpassingen aan het interieur maar ook aan het gastvrij vertalen van trends en ontwikkelingen in de maatschappij.
Geen vieze doekjes meer
Na corona is de hygiëne in een horecabedrijf voor veel gasten een veel belangrijker onderwerp geworden. Met het schoonmaken van tafels met een doekje uit een emmertje, waar de vieze doekjes de hele dag in drijven, maak je geen reclame voor je zaak. Maar toch zie je dat dit bij gebrek aan beter nog op best veel terrassen de werkwijze is.
ZO voor een schone zaak
“Sinds ik de producten van ZO ken, adviseer ik mijn opdrachtgevers te kiezen voor ZO. Waarom? Omdat het product voldoet aan alle eisen van deze tijd: 1. Het is hygiënisch, 2. Het is een instagrammable verpakking waar gasten van opkijken en 3. Het vermindert de ecologische footprint.”
Net als Wouter ook de hele set proberen?
Bestel nu en ontvang gratis verzending met de code: Wouter.
Actie is geldig tot en met 22 september.
Deel dit artikel via social media